//Forever Imperfect
11.12.13 ✿

Wednesday, December 11, 2013 @ 7:38 AM | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, selamat malam semua :)

11.12.13 

Hampir jam 12 tengah malam dan tarikh yang cantik 11.12.13 ni bakal berakhir. Tiada lagi tarikh yang cantik macam ni lepas ni. Tarikh ni tak membawa apa-apa erti pun bagi saya. Tapi mungkin tarikh ni membawa seribu makna bagi orang lain. Kepada sesiapa yang kahwin pada hari ni, saya ucapkan tahniah. Semoga bahagia dan kekal bersama hingga akhir hayat. Amin. Mungkin ada orang yang hangout dengan kawan-kawan hari ni. Pada awalnya memang saya ada plan nak hangout dengan bff saya yang sorang tu. Tetapi memandangkan dia tak balas chat, terpaksa batalkan niat tu. Kononnya hari ni nak buat macam macam lah kenangan manis. Konon. Tapi semuanya gagal. Okay, takpe. Sabar je lah. Harini mungkin hari yang paling membosankan bagi saya. Tak buat pape pun. Petang tu kononnya nak pergi lah pantai dengan kakak dan cousin yang kecik tu tapi tetiba kakak saya ni malas pulak. Memang agak geram lah. Bosan sangat terperap dalam rumah je, tau tak? Hmm~ Harini jugak lah saya banyak makan. Agaknya berat badan pun dah naik brape kilo ntah. Tak kesah lah tu, asal hati bahagia. Tapi kena jaga jugak lah. Jangan gemuk sudah. hehe :B Perkataan ‘gemuk’ lah budak perempuan paling tak suka tau. Takde perkara yang menarik pun berlaku harini. Tapi takpe, saya tetap bersyukur kerana masih lagi bernafas dan keluarga saya masih di sisi. Alhamdulillah :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi there, I'm Fatin. Enjoy your readings!Thanks for stalking :)

Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : FATIN NASHRAH

Best View at GOOGLE CHROME!