//Forever Imperfect
Cinta ❤

Thursday, February 27, 2014 @ 6:18 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum Cinta   ❤




Cinta, 
Hadirnya tanpa diundang 
Perginya tanpa diduga 
Jatuh cinta? 
Itu perkara biasa. 
Namun, 
Hati ini belum dimiliki oleh sesiapa 
Dari dahulu hingga kini, 
Aku masih menanti 
Seorang lelaki yang sesuai dan layak untuk menjaga hati ini
Maaf andai banyak cinta yang telah ku tolak 
Bukan aku tak sudi 
Tapi aku masih belum bersedia 
Aku percaya suatu hari nanti 
Pasti akan ada seorang lelaki yang berjaya mengambil hati ini
Aku akan terus menunggu 
Kerana aku percaya Janji Allah itu pasti 
Kalau dah jodoh pasti bertemu

Diari hati,
FATIN NASHRAH


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi there, I'm Fatin. Enjoy your readings!Thanks for stalking :)

Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : FATIN NASHRAH

Best View at GOOGLE CHROME!